افتتاح طرح آبرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان کارون

با حضور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز،کارون،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، محمد رضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان،فرماندار و مسئولین محلی طرح آبرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان کارون افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، امروز با حضور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز،کارون،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، محمد رضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان،فرماندار و مسئولین محلی طرح آبرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان کارون افتتاح شد.

 

محمد رضا کرمی نژاد در مراسم افتتاحیه این طرح آبرسانی اظهار داشت: طرح آبرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی کارون که شامل سه روستای خویسه و یک روستای حاج راضی در مدت زمان ۴ ماه وارد مدار بهره برداری شد.

 

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۷ کیلومتر خط انتقال و ۲ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: پروژه آبرسانی به این ۴ روستا امروز افتتاح شد و محل تامین آب این روستاها از تصفیه خانه آبرسانی یادگار امام (ره) صورت گرفته است و این پروژه آبرسانی با اعتبار ۸ میلیارد تومان اجرایی شده است.

 

کرمی نژاد تصریح کرد: پروژه آبرسانی به این روستاها از پروژه های ضربتی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در راستای آبرسانی به روستاها اجرا شده است و این در حال است که هفته گذشته آبرسانی به ۱۲ روستای بخش سوسیه برای جمعیت تحت پوشش ۱۵ هزار نفری افتتاح شده بود.

 

مدیر عامل آبفا خوزستان به اعتبار تخصیص داده شده ویژه فاضلاب شهرستان کارون اشاره کرد و‌گفت: برای اجرای پروژه فاضلاب شهرستان کارون ۴۵۰ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه تخصیص پیدا کرده است و پروژه فاضلاب این شهرستان با سرعت در حال اجرا است.

 

کرمی نژاد خاطر نشان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب شهرستان کارون  در بخش لوله گذاری ۷۰ درصد، ایستگاه های پمپاژ ۶۰ درصد و در مجموعه پروژه فاضلاب این شهرستان  ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

سیدکریم حسینی نماینده اهواز،کارون،حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم افتتاحیه آبرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان کارون اظهار داشت: از روحیه جهادی مدیرعامل آبفا خوزستان تشکر میکنم امیدوارم با همت دکتر کرمی نژاد و رویکرد دولت سیزدهم مشکلات استان در زمینه آب و فاضلاب حل شود.