در هفته دولت به اجرا در خواهد آمد؛

افتتاح شش پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان میامی

در هفته دولت سال جاری، شش پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان میامی افتتاح خواهند شد.

مدیرتوزیع برق شهرستان میامی بیان داشت: به منظور بهره برداری از این پروژه ها ، اعتباری به مبلغ ۵۲ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

عباس ربیعی اضافه نمود: این پروژه ها در زمینه های توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق و هوشمندسازی شبکه ها با نصب کنتور فهام، در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به این که پروژه بهسازی ۱۶ هزار و ۹۱۳ متر شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای محمدآباد، جودانه، قوشه، کرنگ و حسین آباد کالپوش و تبدیل آن به کابل خودنگهدار با اعتبار ۳۵ میلیـارد و ۹۵۲ میلیـون ریال افتتاح خواهد شد تصریح کرد: پروژه بهینه سازی شبکه و جابه جایی پست عمومی روستاهای محمدآباد و جودانه به قدرت ۳۵۰ کیلوولت آمپر به مبلغ سه میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال، از جمله پروژه های افتتاحی به شمار می رود.

وی با بیان این که پروژه احداث شبکه روشنایی معابر خیابان مزار روستای عباس آباد ونردین با هزینه پنج میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید افزود: پروژه هوشمندسازی شبکه با نصب هشت دستگاه تابلو لوازم اندازه گیری و یک دستگاه سکسیونر قطع از راه دور با اعتبار دو میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال، از دیگر پروژه هایی هستند که در هفته دولت سال جاری بهره برداری می شوند.

ربیعی با اظهار این که پروژه برقراری یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۱۶۰ کیلوولت آمپر و تقویت دو دستگاه پست هوایی به قدرت ۳۵۰ کیلوولت آمپر جهت تامین برق متقاضیان صنعتی به مبلغ دو میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال افتتاح خواهد شد گفت: پروژه احداث شبکه ۲۰ کیلوولت و نصب یک دستگاه پست هوایی به قدرت ۵۰ کیلوولت آمپر برای تامین برق ساختمان فرمانداری، از جمله پروژه آماده بهره برداری به شمار می رود.