افتتاح دو پروژه آبرسانی روستایی خیرساز در صالح آباد

دو پروژه آبرسانی روستایی خیرساز در شهرستان مرزی صالح آباد در خراسان رضوی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی، با بهره برداری از این دو پروژه که شامل حفر و تجهیز چاله پمپاژ، خرید کنتور، تابلو برق و دستگاه  هیدروکلریناتور، احداث اتاقک کلر زنی و پنج هزارو ۲۰۰ […]

دو پروژه آبرسانی روستایی خیرساز در شهرستان مرزی صالح آباد در خراسان رضوی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی، با بهره برداری از این دو پروژه که شامل حفر و تجهیز چاله پمپاژ، خرید کنتور، تابلو برق و دستگاه  هیدروکلریناتور، احداث اتاقک کلر زنی و پنج هزارو ۲۰۰ متر لوله گذاری شبکه م خط انتقال دراقطار مختلف است حدود ۲۰۰خانوار از آب شرب پایدار برخوردار شدند.
بنیاد خیریه ابراهیمی در اجرای این دو پروژه که با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه شهرستان ، امام جمعه اهل سنت ، روسای ادارات ، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران و اهالی روستای نعتو و کاریزک یعقوب خانی به بهره برداری رسید هفت میلیارد ریال هزینه کرده است.
مدیر امور آب و فاضلاب صالح آباد با بیان اینکه این پروژه ها در کمتر از ۲۰ روز و به همت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه اجرا شد اعلام کرد: بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی تاکنون ۱۰۰میلیارد ریال در اجرای تامین آب روستاهای شهرستان محروم و مرزی صالح آباد هزینه کرده است و بنا دارد در این مرحله نیز در ۲۴ روستای دیگر تا مبلغ ۵۰میلیارد ریال مشارکت کند.
حبیب الله ندائی فر یکی از چالش های بخش آب شهرستان را هدر رفت آب دانست و افزود: هدر رفت آب در این دو روستا با اجرای پروژه های نوسازی شبکه و خطوط انتقال به صفر رسید.