افتتاح دو طرح توزیع برق در نوبران

همزمان با دهه فجر،دو طرح توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۲۷۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این طرح ها گفت: برق نقش بی بدیلی در توسعه و گردش چرخ اقتصادی کشور در سایر بخش ها دارد.

حجت الاسلام محمد سبزی افزود: مسئولان کشور باید برای خدمت گذاری مردم بدون وقفه و شبانه روزی تلاش کنند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این مراسم گفت:شرکت های توزیع برق پیشانی صنعت برق برای خدمت گذاری به مردم هستند تا جریان برق را به صورت مستمر تداوم داشته باشد.

محمد اله داد گفت: احداث شبکه فشار متوسط هوایی منطقه گزل دره به طول ۳۹کیلومتر با هدف اصلاح ولتاژ منطقه گزل دره و بهینه سازی شبکه توزیع برق ۱۵روستای نوبران در قالب طرح بهارستان با تبدیل ۳۳کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ،جابجایی ۴پست هوایی و نصب ۱۵۰۰دستگاه چراغ ال ای دی از پروژه های افتتاح شده توزیع برق همزمان با دهه فجر در نوبران بود.

اله داد با تأکید بر اینکه طرح بهارستان کاملاً روستا محور است، افزود: اعتبار موردنیاز برای اصلاح، بهسازی و توسعه شبکه‌های برق روستایی، بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات عوارض برق تأمین می‌شود.

وی هدف از اجرای طرح بهارستان را جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکین روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب عنوان کرد.