افتتاح اولین تصفیه خانه فاضلاب روستایی استان زنجان

در سیزدهمین هفته از پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد در استان زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی دکتر اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در آئین افتتاح این تصفیه خانه گفت: تصفیه خانه فاضلاب نصیرآباد با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به عنوان اولین تصفیه خانه فاضلاب روستایی در […]

در سیزدهمین هفته از پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد در استان زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی دکتر اردکانیان وزیر نیرو افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در آئین افتتاح این تصفیه خانه گفت: تصفیه خانه فاضلاب نصیرآباد با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به عنوان اولین تصفیه خانه فاضلاب روستایی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: این تصفیه خانه با سیستم لجن فعال و طول شبکه جمع آوری و خط انتقال ۹.۷ کیلومتر احداث شده است.

وی ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد را ۳۴۷ متر مکعب در شبانه روز عنوان کرده و افزود: این تصفیه خانه جمعیتی معادل ۳۲۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: ۶۵۰ رشته انشعاب نصب شده در روستای نصیرآباد وجود دارد که تا ۸۰۰ رشته نیز قابل افزایش خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر تصفیه خانه فاضلاب نصیرآباد، دو تصفیه خانه دیگر نیز در روستاهای پری و تهم در دست اجرا می باشد که تصفیه خانه فاضلاب پری با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی امسال به بهره برداری خواهد رسید.