مدیر آبفای شاهین شهر خبر داد؛

اصلاح و توسعه ۷۷۰۰ متر از شبکه فاضلاب شهرهای شاهین شهر و گرگاب

مدیر آبفای شاهین شهر از اصلاح و توسعه 7700 متر از خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای شاهین شهر و گرگاب در 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

شاهرخ شریفی با بیان این که پروژه های بخش فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان انجام شده است، اظهار داشت: این پروژه ها با توجه به فرسودگی بخش هایی از شبکه فاضلاب شهر شاهین شهر و لزوم توسعه شبکه فاضلاب شهر گرگاب در قطرهای ۱۴۰۰، ۵۰۰، ۳۰۰ و ۲۵۰ میلی متر انجام شده است.
وی همچنین به اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه ها در شهرهای شاهین شهر، گز و گرگاب به طول ۶۰۵ متر و در روستاهای بیدشک و کلهرود به طول ۲۲۰۰ متر، در قطرهای ۱۱۰، ۹۰ و ۷۵ میلی متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان انجام شده است.
مدیر آبفای شاهین شهر به تکمیل خط انتقال آبرسانی روستای جهاد آباد به طول ۱۲ کیلومتر با مشارکت بنیاد مسکن، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اشاره و افزود: تکمیل سامانه تله متری در ۶ ایستگاه شامل پروژه آبرسانی شهرک صنعتی و روستای مورچه خورت، شهر گرگاب، روستای قلعه خواجه و منطقه گلدیس شاهین شهر با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده در ۴ ماهه ابتدای سال جاری بوده است.
شریفی به برنامه های در دست اقدام این امور به منظور توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب شاهین شهر اشاره و تصریح کرد: ادامه عملیات لوله گذاری فاضلاب بلوار طالقانی شاهین شهر، اجرای شبکه آب منطقه کارگاهی گرگاب و توسعه شبکه آب شهر گز از برنامه های این امور طی ماههای اخیر است.
وی در پایان با بیان این که شهرستان شاهین شهر دارای ۳ شهر و ۷ روستا است، افزود: ۲۳۲۷۸۳ نفر در شهرها و ۳۴۹۰ نفر در روستاهای این شهرستان از خدمات آبفا بهره مند هستند.