اصلاح و توسعه ۶۳ کیلومتر شبکه آب شرب در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از اصلاح و توسعه 63 کیلومتر شبکه آب شرب در این استان در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

به گزارش برقآب،در اجرای اصلاح و توسعه شبکه آب شرب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از اصلاح  ۶۳ کیلومتر شبکه آب شرب در این استان در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

حشمت اله عباسی اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح جهاد آب رسانی به روستاهای استان مرکزی تا کنون ۶۳ کیلومتر از اب شرب در روستاهای این استان توسعه یافته است.

وی گفت: اصلاح  شبکه آبرسانی با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی، و کاهش هدر رفت آب، حوادث و اتفاقات آب و همچنین آبرسانی پایدار به مشترکین در حال اجرا می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی پیشرفت این طرح را در بخش اصلاح و توسعه شبکه آب رسانی در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان ۵۲ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب شرب در۳۰ روستای شهرستان های خمین،خنداب ،ساوه،شازند و کمیجان دردست اجرا قرار دارد.

گفتنی ست با اجرای طرح جهاد آبرسانی ۶۷ روستا در استان مرکزی با جمعیتی بالغ بر ۲۴۲۲۷ نفر ازاب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.