استقرار سیستم EMS در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از استقرار سیستم EMS )سامانه جامع مدیریت با رویکرد راه‌اندازی برنامه استراتژیک) در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی با اعلام این‌که استقرار سیستم EMS موجب افزایش کارآیی و چابکی سازمانی می‌شود گفت: افزایش‌ کارایی‌ موجب‌ ارتقا بهروری‌ وکمک‌ موثر درنیل‌ به‌ اهداف‌ سازمانی‌ خواهد شد و از این‌رو با استقرار سامانه جامع مدیریت پردازش داده‌ها سریع‌تر و اثربخشی فعالیت‌ها افزایش خواهد یافت.

جوادی افزود: سیستم نرم‌افزاری EMS دارای چندین زیر سیستم می‌باشد که دسترسی به مستندات و دستورالعمل‌ها، زیرسیستم جلسات و پیگیری مصوبات، برنامه‌های عملیاتی، شاخص‌های کلیدی عملکرد و ارزیابی آن‌ها و همچنین مدیریت ریسک از مهم‌ترین شاخه‌های این سیستم جامع است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، رسیدن به اهداف سازمانی را میزان اصلی‌ترین معیار برای اثربخشی فعالیت‌ها دانست و عنوان کرد: میزان رضایت مشترکان و افزایش کیفیت و ارائه برق پایدار به شهروندان مهم‌ترین هدف شرکت است و استقرار این سامانه و استفاده از جدیدترین راه‌کارها و سیستم‌های مدیریتی برای رسیدن به این هدف اصلی است و خوشبختانه در این راه با تلاش همکاران متخصص باتوجه به گستردگی کمی و کیفی خدمات در سطح استان و کشور توانسته‌ایم جایگاه ویژه‌ای داشته باشیم.