مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت ائمه جماعات برای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه بازدیدهای دوره ای خود از شرکت های آب و فاضلاب استان های کشور و برنامه ریزی برای سال 1401 در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان حضور یافت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در سفر به استان زنجان علاوه بر دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جلسه شورای فرهنگی، ائمه جماعات و رابطین فرهنگی و کمیته بانوان این شرکت حاضر شد.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه شورای فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت ائمه جماعات در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب گفت: مدارس، روستاها، سازمان های مردم نهاد، تشکلات بانوان و محافل عمومی از جمله بهترین فرصت های حضور فعال ائمه جماعات برای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب می باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: در حوزه بانوان نیازمند تشکیل کمیته ای هستیم که برای بانوان شاغل، همسران همکاران و دختران همکاران برنامه های فرهنگی و خدماتی اثرگذار اجرا نماید.

وی تاکید کرد: مدیران عامل از برنامه های فرهنگی حمایت بیشتری بعمل آورده و اعضای شورای فرهنگی نیز تعامل سازنده تری با مسئول فرهنگی شرکت داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه حدود فعالیت های امور فرهنگی و دینی فراتر از این دو حوزه است گفت:امورات فرهنگی و دینی می توانند در زمینه های آسیب شناسی خانواده، استقرار روانشناسان ماهر در شرکت های آب و فاضلاب و ارائه خدمات در این حوزه نیز اقدام کنند.

گفتنی است: حجت الاسلام ابراهیمی پور در پایان سفر یک روزه خود به استان زنجان علاوه بر شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر ستاد آبفای استان زنجان از حسینیه اعظم شهر زنجان نیز بازدید کرد.