استان یزد در حوزه گزینش برتر شد

با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان هسته گزینش کشور، از سیدجمال الدین طباطبایی به عنوان نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، سیدجمالدین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص انتخاب وی به عنوان نماینده برتر هسته گزینش در کشور با بیان اینکه نیروی انسانی موضوع بسیار مهمی در صنعت برق و سازمان محسوب می شود ،  گفت: نیروی انسانی متعهد و توانمند و انتخاب شده بر اساس اهداف وزارت نیرو به عنوان ارزش‌های آن سازمان مشخص می‌شوند، لذا در این بخش گزینش اهمیت دو چندان پیدا می‌کند.

وی تشکیل پرونده و طبقه بندی پرونده ها بر اساس نظام اراستگی و شیوه الکترونیک را مورد اشاره قرار داد و در خصوص اهمیت گزینش ، خاطرنشان کرد: اگر در مرحله گزینش انتخاب نیروها درست و صحیح صورت گرفته باشد در ادامه با مشکلات کمتری مواجه هستیم.

نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ،  پیشگیری از ایجاد بی اعتمادی در شرکت و اتنخاب افراد بر اساس معیارهای درست و اجرای صحیح قوانین را از محورهای کار گزینش برشمرد.

شایان ذکر است در گردهمایی نمایندگان هسته گزینش سراسر کشور ، شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به عنوان نمایندگی برتر معرفی شد.