مشترکان خوش مصرف فارس ۱۲۲میلیارد ریال پاداش صرفه‌ جویی گرفتند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: استان فارسی های خوش مصرف 122میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی گرفتند.

به گزارش برقآب، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: دربازه زمانی اول خرداد تا ۲۵ تیرماه، به مشترکان خوش مصرف استان فارس بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی پرداخت شده است که مبلغ این پاداش‌ها در قبوض درج گردیده و مشترکان از قبض رایگان یا بستانکار برخوردار شده اند.

علیرضا اسکندری اظهارکرد: دراین بازه زمانی، بیش از ۱۹۰ هزار مشترک خانگی مشمول طرح پاداش خوش مصرفی شده اند که این تعداد در حدود۳۰ درصد مشترکانی است که قبض برای آنان صادر شده است.

وی با بیان اینکه هنوز برای برخورداری از پاداش صرفه‌جویی وزارت نیرو ، فرصت باقی است، ادامه داد:  با توجه به اینکه طرح پاداش صرفه‌جویی از ابتدای خردادماه آغاز شده است، مشترکان تا پایان شهریورماه فرصت دارند با رعایت موارد مدیریت مصرف، از مزایای طرح مشوق تابستانه و اهدای پاداش ۲۰ برابری صرفه جویی وزارت نیرو، بهره مند گردند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت مدیریت مصرف برق از سوی تمامی مشترکان در جهت پایداری شبکه برق سراسری و استان  تاکید کرد و گفت: با ورود به گرمترین روزهای سال، شاهد رشد چشمگیری مصرف برق هستیم که با توجه به استمرار هوای گرم، از شهروندان درخواست داریم مدیریت مصرف برق را جدی گرفته و با رعایت چند راهکار ساده، اما تاثیرگذار همچون: توجه به ساعات اوج بار(۱۱ تا ۲۳) و موکول کردن استفاده از وسایل پر مصرف برقی نظیر: جاروبرقی، اتو، و لباسشویی به ساعات ۲۳ تا ۱۱ صبح، استفاده از دورکندکولرهای آبی و قرار دادن درجه کولرهای گازی بر روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه، استفاده از لامپ های فوق کم مصرف(LED)، همچنان یاریگر خدمتگزاران خود در بخش تامین انرژی برق در استان باشند.