در گردهمایی فرماندهان بسیج صنعت آب کشور با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا:

از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای زنجان، تقدیرشد

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در گردهمایی فرماندهان بسیج صنعت آب کشور گفت: چارچوب و ویژگی اصلی مدیران حوزه آب وزارت نیرو که بعد از گذشتن بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی کهنه نشده و تداوم دارد، تخصص گرایی و بسیجی بودن است.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، محمد جوانبخت  در گردهمایی فرماندهان بسیج صنعت آب کشور که با رویکرد تبیین مواضع و دستاوردهای بسیج به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب کشور برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است و یک حرکت مستمر و مداوم در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است.

وی اضافه کرد: بعد از جنگ، فرهنگ و مدیریت بسیجی در جامعه مطرح شد و علی رغم این که همه جا از آن بهره برداری نشده، اما همیشه تعیین کننده و اثرگذار بوده است.

جوانبخت با بیان اینکه دشمن امروز به جنگ نرم روی آورده تا نظام اسلامی را تضعیف کند، تصریح کرد: در کشور اتفاقات زیادی رخ داده، اما با غیرت و روحیه بسیجیان، آن توطئه‌ها خنثی شده است.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در ادامه به بیان ویژگی‌های اصلی شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: بزرگترین ویژگی ایشان چه در زندگی اجتماعی و چه درزندگی شخصی فارغ از همه ویژگی‌هایی چون پرکاری، سخت کوشی و … ، گوهر اخلاص ایشان بود.

وی ادامه داد: مسئولیت‌ها فرصتی طلایی برای خدمت به مردم فرآهم می‌کند و مدیران به عنوان یک مسلمان باید از این فرصت‌های زودگذر با دلسوزانه عمل کردن و داشتن احساس مسئولیت به مردم خدمت کنند.
جوانبخت خطاب به فرماندهان پایگاه‌های بسیج گفت: باید اثرگذاری فعالیت‌های شما به حد اعلا باشد و با جدیت و سخت کوشی کارهای درست را بدون خستگی انجام دهید تا با توجه به زمینه بوجود آمده، وضعیت نابسامان را به سمت درست هدایت کنیم.

میثم جعفرزاده فرمانده بسیج وزارت نیرو نیز با گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار سلیمانی اظهارکرد: نمود تازگی محرم پس از گذشت ۱۴۰۰ سال برای شیعیان، در تازگی داغِ شهادت سردار سلیمانی مشهود است.
وی افزود: در ابتدای بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری به عبارت اثبات حقانیت نظام تاکید دارند و ما به عنوان سربازان ولایت باید از خود بپرسیم که عملکرد ما در سال‌های گذشته چگونه بوده است.
جعفرزاده افزود: در صنعت آب و برق تنها زمانی دچار ضربه می‌شویم که نگاهمان از نگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری که الهی، قرآنی و اهل بیتی است، جدا شده و تکنوکراتی کار کنیم.
فرمانده بسیج وزارت نیرو اظهار کرد: نگاه جهادی و با برنامه‌ریزی و منطقی ما را به جایگاه صحیح می‌رساند، در دهه ۶۰ نگاه جهادی جدی داشتیم و چون عقبه علمی نداشتیم به سعی و خطا می‌رسیدیم. اما امروز در آغاز دهه جدید با نگاه جهادی به مباحث عملی ورود کرده ایم.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه سازندگی و مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: در حوزه بسیج تنها ماموریت خود را کار کردن می‌دانیم و از همه شما درخواست دارم در حوزه مرکز جهاد آبرسانی نقش آفرینی کنید.
جعفرزاده اظهار کرد: هم اکنون حرکت عظیم برنامه ریزی و اعتبارات آبرسانی به ۱۰ هزار روستا مشخص شده و هر کسی که می‌تواند به اندازه یک قدم در این حوزه شرکت کند، محرومیت‌زدایی و آبرسانی یکی از کلید واژه‌های مهم رهبری است و به عنوان نیروهای بسیجی سعی کنیم با فعالیت و ارائه کمک فکری و عملی در این حوزه، یکی از دغدغه‌های ایشان را رفع کنیم.

در ادامه این نشست، از علیرضا حاجی میری فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شرکت‌ آب منطقه ای زنجان با اهداء لوح تقدیر از سوی محمد جوانبخت، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران تقدیر شد.