از رزمندگان شاغل و پیشکسوت شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل شد.

با حضور جانشین فرمانده سپاه، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا… ادارات کل، از رزمندگان شاغل و پیشکسوت شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد. جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان در این آئین بیان کرد: ادامه دهندگان نهضت حسینی، در طول هشت […]

با حضور جانشین فرمانده سپاه، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا… ادارات کل، از رزمندگان شاغل و پیشکسوت شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان در این آئین بیان کرد: ادامه دهندگان نهضت حسینی، در طول هشت سال جنگ تحمیلی نقش آفرینی نموده و با حماسه و رشادت های مثال زدنی از کیان و مرز و بوم ایران اسلامی، جانانه دفاع کردند.

سرهنگ پاسدار “منصور شوقانی” اظهار کرد: آقا امام حسین(ع) آن فرهنگ سرخ عاشورایی را با تمام ظرفیت هایی که در آن روز وجود داشت، به ارمغان آوردند و ندای “هل من ناصر ینصرنی” به گوش همه مجاهدان و آزادگان عالم رسید.

وی یادآور شد: در فرهنگ غنی دفاع مقدس، همه به نوعی نقش آفرینی نموده یا مبیّن این فرهنگ بودند و در زندگی نامه، خاطرات و وصایای شهدا و تمامی مسائلی که مرور می کنیم، موضوع غفلت زدایی بسیار بارز است.

وی با اشاره به این که رکن اصلی در کلام مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را سه مولفه تشکیل می دهد تصریح کرد: خودسازی، جامعه سازی و تمدن نوین اسلامی، مولفه هایی هستند که مورد تاکید رهبری هستند.

شوقانی خاطرنشان کرد: همه ی اقشار جامعه در دفاع مقدس نقش خود را به نحو مطلوبی ایفا نموده که غفلت زدایی کنیم از جامعه ای که پرچم حضرت سیدالشهدا (ع) را به دوش گرفته و با خودسازی و نگاه به خود در جامعه برای جامعه سازی و همراه کردن دیگران، می بایست زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشیم.

یادآور می شود: در این مراسم از ۶ رزمنده شاغل و ۶۳ رزمنده پیشکسوت شرکت توزیع برق استان با اعطای لوح و هدایایی تجلیل صورت پذیرفت.