از خانواده شهید غلامرضا مغانکی دیدار به عمل آمد.

با حضور معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران از خانواده شهید غلامرضا مغانکی دیدار به عمل آمد.

به گزارش برقاب: و روابط عمومی شرکت آب تهران، از خانواده شهید غلامرضا مغانکی دیدار به عمل آمد. “راما حبیبی” در این دیدار  عنوان کرد که بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدری که جان عزیز خویش را فدای اسلام و آبیاری نهال انقلاب اسلامی نمودند اقدام ضروری در راستای تحقق اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی می باشد.

در ادامه این دیدار همچنین “علیرضا سنجری نیا” مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ضمن اشاره به نقش آفرینی شهدای گرانقدر شرکت آب منطقه  ای تهران در مسیر تامین پایدار آب پایتخت و اعتلای اهداف انقلاب نکوداشت یاد این عزیزان را موجب برکت و ارتقاء انگیزه کاری عنوان نمود.

  گفتنی است، شهید غلامرضا مغانکی در فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان ازنا ازتوابع استان لرستان به دنیا آمد. اولین فرزند خانواه بود. دوران ابتدایی خودرا در ازنا گذراند و پس از ترک تحصیل برای کمک به مخارج زندگی با پدر مشغول کارشد. باآغاز جنگ بارها به جبهه رفت وچندین بار زخمی ودر بیمارستان بستری گردید. بعداز پایان یافتن جنگ به محل کارش درسازمان آب منطقه ای تهران برگشت. سال ۶۷ ازدواج کرد وحاصل این ازدواج دو فرزندبود. صبر و تحمل بی حد شهید زبانزد همه بود، اگر چه به خاطر اصابت ترکش به سرش، مغزش عفونت کرده و سردرد های شدیدی داشت. اما به نقل از خانواده ش به روی خودش نمی آورد . این شهید بزرگوار بعداز تحمل سالها درد ورنج ناشی از جراحت های دوران دفاع مقدس و عفونت شدید مغزی بخاطر ترکش هایی که در سرش به جا مانده بود در سال ۷۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شایان ذکراست، در این بازدید لوح تقدیری به امضای “بهزاد پارسا” مدیر عامل شرکت از سوی معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی تقدیم همسر و فرزندان شهید مغانکی گردید.