از جوانان نمونه شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل شد

از جوانان نمونه شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل شر

به گزارش برقاب، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر( ع) مقارن با روز جوان، با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان و جمعی از معاونین، مدیران و همکاران از جوانان نمونه شرکت تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام علیرضا سعداله در این آئین با بیان جایگاه و منزلت حضرت علی اکبر علیه السلام در میان اهل بیت (ع) بیان کرد: جوانان می توانند با سرمشق قراردادن سیره آن امام همام عزم خود را راسخ و اراده خویش را در راه پیشرفت و آبادانی کشور به کار گیرند.

حجت الاسلام سعداله با اشاره به این که امام حسین(ع)، حضرت علی اکبر(ع) را شبیه ترین مردم در خلقت و آفرینش، اخلاق و صفات روحی، گفتار و آداب اجتماعی به رسول خدا معرفی می کرد گفت: افزون بر شباهت ظاهری که امری موروثی است! در شجاعت، صبر، عطوفت، مردم داری، رزم آوری و سایر فضائل اخلاقی همچون شیوه سخن گفتن، شبیه ترین مردم به جدشان رسول خدا(ص) است که شاید از این منظر ما کمتر شخصیتی را در تاریخ سراغ داشته باشیم که در همه ابعاد وجودی شبیه حضرت محمد(ص) باشد.

شیخ علیرضا سعداله خاطرنشان ساخت: مشورت با جوان و او را طرف مشورت با خویش قرار دادن، افزون بر آنکه به پویایی، شکوفایی و نوزایی اندیشه وی می انجامد و او را برای دادن مشاوره ای درست و اثرگذار به تکاپو وامی دارد، در او حس مهم بودن و مورد توجه دیگران بودن و در پی آن احساس ارزشمند بودن و خودباوری و اعتماد به نفس به وجود می آورد و همین امر سبب می شود که جوان، خود را بیابد، خویشتن را اثبات کند، اظهار وجود کند و خود را سرشار از احساس شخصیت ببیند.

وی تصریح کرد: بی شک که تکریم جوان و احترام به شخصیت آنان، از نظر اجتماعی و مذهبی از وظایف همگان علی الخصوص پدران و مادران است و تجلیل وتکریم جوان و احترام به شخصیت او، در تمام شئون اخلاقی و اجتماعی، اقتصادی و روانی و تربیتی وی اثر میگذارد و نتایج درخشانی به بار می آورد.

گفتنی است: شاخص های تعیین جوان نمونه این شرکت شامل؛ داشتن مهارت، تعهد و تخصص کافی در پست سازمانی، وجدان کاری، ارائه مقاله به کنفرانسها و همایشها، مشارکت در نظام پیشنهادها و نوآوری و مدیریت دانش، حضور فعال در فعالیتهای اجتماعی و برنامه‌های فرهنگی، عضویت در تشکل های فرهنگی، حسن برخورد با ارباب رجوع و همکاران، داشتن پوشش و ظاهری مناسب، دلسوزی نسبت به حفظ اموال اداری و رضایت مقام مافوق است.

یادآور می‌شود در این مراسم از پانزده نفر جوانان نمونه به اسامی علیرضا نوحی، امیر قدیر، حامد اسلامی، ابوالفضل تقوی، آرش لیلازمهرآبادی، امیر شرفیه، مجید شبان، جواد فرحزاد، صادق اسکندری، پیمان عامری، مرتضی جعفری، مهران شاهجویی، مظفر معروفی، هادی نیک پور و بهاره همتی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد