از تلاش‌های نیروهای انتظامی درپیشگیری از سرقت کابل شبکه‌های توزیع برق استان زنجان تجلیل شد

در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و فرماندار زنجان از تلاش‌های نیروهای انتظامی استان زنجان پیرامون کشف و پیشگیری از سرقت کابل‌های برق در سطح استان زنجان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در این آیین که دفتر فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد، مهندس پیام جوادی، مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: توسعه پایدار در گروی امنیت پایدار است و اگر امروز ما می‌توانیم به عنوان کشوری بزرگ و سرآمد در صنعت برق در سطح جهان مطرح شویم حاصل رشادت بزرگمردانی است که شبانه‌روز برای ایجاد امنیت در کشور  ایثار می‌کنند.

مهندس جوادی افزود: با پیگیری‌های فرماندهی محترم انتظامی استان آمار سرقت کابل و تجهیزات از شبکه‌های توزیع سطح استان به میزان قابل توجهی کاهش داشته و خوشبختانه استان زنجان در این زمینه یکی از استان‌های برتر کشور است.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب و سرقت به تجهیزات توزیع برق گفت: انرژی برق به عنوان یک انرژی زیرساختی و مولد باید همیشه پایدار باشد و برای به حداقل رساندن خاموشی‌ها باید از سرقت و آسیب به این شبکه پیشگیری کرد و در این زمینه سبزپوشان حافظ امنیت در کنار زردپوشان تلاشگر صنعت برق برای روشن ماندن پراغ خانه‌های شهروندان و چرخیدن چرخ صنعت و اقتصاد استان در تلاشی دوشادوش دارند.

مهندس جوادی همچنین از تبدیل حدود ۳هزار کیلومتر شبکه توزیع برق استان از سیم به کابل خودنگهدار خبرداد و افزود: با تلاش‌ همکاران خوشبختانه حدود ۶۰درصد از شبکه‌های توزیع برق استان زنجان به کابل خودنگهدار تبدیل شده‌اند و امید است با اتمام این پروژه بزرگ سرقت از شبکه را به حداقل برسانیم که گامی بلند در کاهش تلفات و روشنایی شبکه توزیع برق استان است.

گفتنی است در این آیین از تلاش‌های ۱۱نفر از پرسنل فرماندهی انتظامی استان زنجان در کشف و پیشگیری از سرقت تجهیزات شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان باحضور فرماندار زنجان با اهدای لوح سپاسی تجلیل شد.

 

 از تلاش‌های نیروهای انتظامی درپیشگیری از سرقت کابل شبکه‌های توزیع برق استان زنجان تجلیل شد