ارسال ۲۸ دستگاه ژنراتور جهت تامین برق چاه های شرب روستایی خراسان رضوی

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از ارسال ۲۸ دستگاه مولد برق اضطراری برای تامین انرژی چاه های آب شرب روستاهای این استان خبرداد. رضا یاقوتی نیا با اشاره به قطع برق و در نتیجه اخلال در روند آبرسانی به مشترکان افزود: این تعداد ژنراتور با هدف […]

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از ارسال ۲۸ دستگاه مولد برق اضطراری برای تامین انرژی چاه های آب شرب روستاهای این استان خبرداد.

رضا یاقوتی نیا با اشاره به قطع برق و در نتیجه اخلال در روند آبرسانی به مشترکان افزود: این تعداد ژنراتور با هدف تامین برق چاه های آب شرب ، تحویل شرکت های تبصره دو و وامورهای تابعه شده است.
به گفته وی همزمان با ارسال مولدهای برق ، مدیریت فشار شبکه و تامین آب تانکری دردستور کار قرار گرفته است.
وی در همین رابطه به اعزام ۱۸ دستگاه تانکر سیار آبرسانی متعلق به آبفا به مناطق مورد نیاز و اجاره هشت دستگاه دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۰هزار و ۹۰متر مکعب آب شرب در قالب ۷۹۸ سرویس در اردیبهشت ماه سال جاری به ۱۹۳روستا حمل و در اختیار روستائیان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این میزان آب شرب در مقایسه با فروردین ماه گذشته ، هزار و۵۹۰ مترمکعب افزایش نشان می دهد ، پیش بینی کرد با توجه به روزهای گرم پیش رو ، آمار آبرسانی تانکری به روستاها هم سیر صعوی داشته باشد.