از سوی ارزیابان توانیر انجام شد؛

ارزیابی عملکرد معاونت بهره برداری شرکت توزیع برق استان سمنان

با حضور ارزیابان شرکت توانیر، عملکرد واحدهای مختلف معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ارزیابی شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان با اعلام این خبر گفت: در این برنامه یک روزه، دو کارشناس از حوزه دفتر مهندسی و  راهبری شبکه معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر، اقدامات انجام گرفته در زمینه هوشمند سازی مراکز اتفاقات “طرح هما” و نحوه اطلاع رسانی خاموشی های رخ داده و تعیین محدوده های خاموشی اعمال شده به مشترکان در مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق این شرکت را مورد ارزیابی قرار دارند.

مصطفی کرمی بیان کرد: رویت پذیری و کنترل پذیری کلیدهای قدرت منصوبه بر روی خطوط فشارمتوسط و نحوه ارتباط با تجهیزات اتوماسیونی سامانه اسکادا توسط کارشناسان توانیر ارزیابی شد.

وی افزود: بازدید از واحد رلیاژ و نحوه تعمیر تجهیزات معیوب شبکه، خصوصاً سکسیونرها، ریکلوزرها و تجهیز و رفع خرابی های رخ داده تجهیزات اتوماسیون شده و همچنین نحوه کنترل فعالیت های نگهداشت پیشگیرانه و پیش بینانه در استان و برنامه های در دست اقدام درخصوص فرآیند تعویض و تعمیرات شبکه خصوصاً خط گرم و بازبینی وضعیت روشنایی معابر به صورت میدانی، از دیگر مواردی است که مورد ارزیابی واقع شده است.

وی همچنین اضافه کرد: ارزیابان شرکت توانیر از اقدامات مناسب حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار رضایت نموده و از کارهای ارزشمند صورت گرفته براساس شاخص های موجود، قدردانی به عمل آوردند.