ارتقا ظرفیت تولید آبشیرینکن درگهان به بیش از پنج هزار متر مکعب در شبانه روز

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از روند شستشوی ممبران های آبشیرینکن درگهان بازدید و از کاهش زمانبندی توزیع آب تا پایان این هفته خبر داد. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، امید معصومی ضمن بازدید از این سایت با امام جمعه […]

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از روند شستشوی ممبران های آبشیرینکن درگهان بازدید و از کاهش زمانبندی توزیع آب تا پایان این هفته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، امید معصومی ضمن بازدید از این سایت با امام جمعه و رئیس شورای اسلامی درگهان دیدار و با اشاره به اقدامات انجام شده در این سایت افزود: در حال حاضر تولید آبشیرینکن درگهان به چهار هزار ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز رسیده که نسبت به هفته گذشته دو برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد، با اتمام شستشوی ممبران ها، ظرفیت تولید آبشیرینکن درگهان تا پایان این هفته به بیش از پنج هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید و نوبت بندی های طولانی چند هفته گذشته درگهان و هلر کاهش چشمگیری خواهد داشت.

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همچنین از بهبود وضعیت آب شهرستان قشم خبر داد و گفت: در آینده تامین آب جزیره قشم در قالب شش زون تامین خواهد شد که هر کدام از این زون ها آبشیرین کن جداگانه خواهند داشت.

به گفته وی، در حال حاضر مناقصه سه آبشیرینکن باسعیدو،تورگان و سلخ در مرحله نهایی است و بزودی سرمایه گذار آن انتخاب خواهد شد.

معصومی در پایان ضمن عذرخواهی از مشکلات پیش آمده در تامین آب درگهان ابراز امیدواری کرد، طی روزهای آینده تامین آب درگهان به پایداری لازم خواهد رسید.