ارتقا شاخص های آموزشی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته تمامی شاخص های آموزشی کارکنان در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارتقا داشته است.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته تمامی شاخص های آموزشی کارکنان در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارتقا داشته است.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: سرانه آموزش در شرکت آبفا استان زنجان در سال ۱۴۰۱ برای مدیران ۸۵ نفر ساعت و برای کارکنان ۵۵ نفر ساعت بوده است که این میزان بیش از سرانه مصوب و همینطور بیش از سرانه سال ۱۴۰۰ تحقق یافته است.

وی افزود: میزان مشارکت مدیران و کارکنان در این دوره های آموزشی نیز با رقم ۹۶۰۷۱ درصد نسبت به سال گذشته که ۷۷ درصد بوده است، رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ در مجموع بیش از ۲۱ هزار نفر ساعت آموزش برای مدیران و کارکنان این شرکت انجام پذیرفته است که این میزان آموزش می تواند به عنوان پشتوانه ای برای بهره وری بیشتر، سرمایه گذاری و توسعه منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قلمداد شود.

جزء قاسمی تصریح کرد: آموزش کارکنان امری حیاتی و اجتناب ناپذیر است که باید به طور مستمر به همراه سایر فرایندهای بهره وری سازمانی، سودمند واقع شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی در پیشبرد امور به منظور اطمینان از انجام کار و حصول اهداف شرکت، افزایش مهارت در مواجهه با بروز چالش های احتمالی، ارتقاء کارایی و توانایی در انجام کارهای مرتبط، سازماندهی و انجام کارهای گروهی و ایجاد تغییر و تحول و حصول اطمینان از انجام کارگروهی تا حصول نتایج مورد انتظار، افزایش بهره وری سازمانی و ارتقاء انگیزه کارکنان از جمله دست آوردهای این دوره های آموزشی می باشد.