ارائه خدمات روشنایی و ترمیم خاموشی ها برای زائران اربعین حسینی در مهران

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از ارائه خدمات توزیع برق استان مرکزی به زائران اربعین حسینی در شهر مرزی مهران خبر داد.

به گزارش برقآب، یکی از خدمات مهمی که شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در سال گذشته به زائران اربعین حسینی در شهر مرزی مهران ارائه کرده است، ارائه خدمات روشنایی مناطق مختلف شهر است. در این راستا، دو اکیپ به تعداد ۶۰ نفر تخصصی به همراه تجهیزات لازم اعزام شده اند. این تیم ها از یک خودروی عملیاتی و یک دستگاه بالابر ۱۴ متری بهره می برند و به روشن نمودن راه ها و معابر شهر، پایانه مرزی مهران و مناطقی که زائران اربعین حسینی استفاده می کنند، می پردازند.

یکی از بخش های مهم این خدمات، رفع خاموشی های موردی است. تیم های متخصص با ترمیم و تعمیرات لازم، هر چه سریعتر خطاهای مربوط به خاموشی های موقت یا شاخه بری درختان را اصلاح می کنند تا مشکلاتی که برای زائران اربعین ایجاد می شود، برطرف شود و مسیر آنها تسهیل گردد.

همچنین، نصب دوربین های نظارتی و ترافیکی از دیگر خدمات ارائه شده توسط این شرکت به زائران است. با نصب این دوربین ها، فعالیت های مشکوک و تخلفات رانندگی در مناطق مختلف مهران کنترل می شود و برای افزایش امنیت و تسهیل در ترافیک هنگام اربعین حسینی، اقدامات لازم صورت می گیرد.

در نهایت، برقراری ارتباط بین اماکن خدمات رسانی و شبکه برق استان نیز از خدمات این شرکت به زائران محسوب می شود. با رساندن برق به مواکب و اماکن خدمات رسانی، به زائران اربعین حسینی امکان استفاده از امکانات راحتی و خدمات بهتری در این ایام مقدس فراهم می شود.