ادای احترام به مقام شامخ شهدا

همزمان با آغاز هفته دولت وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان “رجایی و باهنر”، مراسم معنوی غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدا برگزار شد. همزمان با آغاز هفته دولت وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان “رجایی و باهنر”، مراسم معنوی غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدا درگلزار دارالرحمه شیراز با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف استان فارس برگزار […]

همزمان با آغاز هفته دولت وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان “رجایی و باهنر”، مراسم معنوی غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدا برگزار شد.

همزمان با آغاز هفته دولت وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان “رجایی و باهنر”، مراسم معنوی غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدا درگلزار دارالرحمه شیراز با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف استان فارس برگزار شد.
احمدرضا خسروی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز به همراه جمعی از مسئولان و کارکنان این شرکت و همگام با سایر مسئولان با حضور درگلزار شهدا با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه، به مقام والا و شاخص شهدا ادای احترام کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.