ادامه روند پروژه نیرورسانی به روستاهای پازوکی و کلاسر شهرستان طارم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از روند نیرورسانی به روستاهای پازوکی و کلاسر شهرستان طارم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی در بازدید از روند اجرای پروژه روستاهای پازوکی و کلاسر شهرستان طارم گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تلاش همکاران مجموعه توزیع برق در استان زنجان تعداد روستاهای برق‌دار استان از ۷ روستا در سال ۱۳۵۷ به ۹۰۴ روستا رسیده و خوشبختانه هم‌اکنون ۱۰۰درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان زنجان از این نعمت برخوردارند و فقط چند روستای زیر ۲۰ خانوار برق‌دار نیستند. با اتمام پروژه نیرورسانی به پازوکی و کلاسر به زودی این روستاها نیز به روستاهای برق‌دار استان افزوده خواهند شد.

پیام جوادی با اعلام این‌که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیارد ریال در دست احداث است گفت: نیرورسانی به روستاهای پازوکی و کلاسر شهرستان طارم به سبب موقعیت جغرافیایی ویژه و قرارگرفتن در مسیری صعب العبور با سختی‌های فراوانی همراه است ولی همکاران توزیع برق شهرستان طارم با تلاش شبانه‌روزی برای به سرانجام رساندن این پروژه ویژه سخت در تلاش هستند.

جوادی افزود: در این پروژه نیرورسانی بیش از ۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث می‌شود و با اتمام آن خانوارهای ساکن در این روستاها از نعمت برق برخوردار خواهند بود و بدون شک در مهاجرت معکوس ساکنان به این روستاها و همچنین ارتقای فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی در این منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

گفتنی است ۹۳روستا از مجموع ۹۷ روستای شهرستان طارم هم‌اکنون از نعمت برق برخوردار هستند.