اختتامیه مسابقات ورزشی والیبال کرمان

افزایش روحیه در بهره وری و کارایی سازمان با مشارکت کارکنان در برنامه های ورزشی

به گزارش برقاب،مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی والیبال کرمان گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر و اعیاد شعبانیه با حضور مدیرعامل  و جمعی از کارکنان شرکت برگزار و از نفرات و تیم های برتر تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس سلیمانی در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران و حامیان برگزاری این دوره از مسابقات والیبال به خصوص دبیر کمیته ورزش شرکت، با اشاره به ضرورت توجه به فعالیت های  ورزشی در شرکت گفت: امروزه نقش همه انرژیها و از جمله انرژی برق در توسعه و رفاه و آسایش مردم برکسی پوشیده نیست و گسترش روز افزون این خدمات، نیازمند برخورداری از نیروی انسانی کارآمد ،سالم و بانشاط  است تا در ارائه خدمات پایدار و ایده پردازی های جدید برای پیشرفت و توسعه موفق و چابک عمل کنند.

وی با بیان اینکه، باور داریم توسعه ورزش در سطح شرکت، استفاده حداکثری از ظرفیت ها و امکانات ورزشی ، موجب افزایش نشاط  سازمانی شده و دررشد و ارتقاء بهره وری شرکت تاثیر گذار است، اظهار داشت: با انجام برنامه های ورزشی و آمادگی جسمانی می توان با اعتماد به نفس و روحیه بالاتر با مشکلات و اتفاقات روبرو و در نتیجه راه حل بهتری را برای رفع مشکل ارائه نمود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در ادامه گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در شرکت حاصل یک کار جمعی و تلاش خستگی ناپذیر همکاران می‌باشد که جا دارد از همه کسانی که در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات حضور فعال داشته و افرادی که تلاش کردند با تسهیل شرایط، این رویداد ورزشی به نحو شایسته برگزار شود به خصوص دبیر کمیته ورزش شرکت، تقدیر و تشکر می کنم.
در ادامه حسین علیزاده دبیر کمیته ورزش گفت: با خاتمه رقابت های مسابقات والیبال داخلی برادران جام فجر ۴۵ ؛گرامیداشت دهه مبارک فجر و ولادت حضرت علی( ع) که از سوی شورای فرهنگی وکمیته ورزش برگزار شد بیش از یکصد ورزشکار در قالب ۱۳ تیم  ۸ نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت، تیم مشترکین ستاد موفق به کسب رتبه اول و توزیع برق زرند رتبه دوم شدند.

شایان ذکر است که پیش از این مسابقات والیبال ویژه بانوان شاغل و پیمانکار ، مسابقات دارت ، فوتسال و همایش دوچرخه سواری به مناسبت های مختلف نیز برگزار شده است .