به منظور تامین برق متقاضیان جدید انجام شد؛

احداث ۱۴ هزار متر شبکه توزیع برق در بخش بسطام

برای تامین برق متقاضیان جدید بخش بسطام، از شهریور ماه سال قبل تا به حال، قریب 14 هزار و 200 متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف با اعتبار سه میلیارد و 300 میلیون ریال احداث شده است.

مدیر امور برق بسطام با عنوان این مطلب اظهار کرد: عملیات اصلاح دو هزار و ۹۱۸ متر شبکه فشارمتوسط جهت رینگ فیدر ابرسج – محرّم با مبلغ پنج میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال و احداث پنج هزار و ۸۵۰ متر شبکه توزیع برق در صحرای جلالی، جاده مجن، روستای ابر و جیلان و تامین برق اشتراک دامداری با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به اجرا درآمده است.

سید حمیدرضا موسوی گفت: نصب پنج دستگاه سکسیونر اتوماسیون قابل قطع از راه دور با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال، اصلاح و بهینه سازی و تقویت ۱۱ هزار و ۶۶۲ متر شبکه توزیع برق ورودی نگارمن، روستاهای امیریه، چهارطاق پرو، مزج، قلعه میرزاسلیمان، میان آباد، امیریه، جیلان، قلعه محمدآقا، خیابان های گلشن و نبوت شهر مجن و برخی مناطق داخل شهر بسطام با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال انجام شده است.

وی با اشاره به این که برای تامین برق متقاضیان بخش بسطام از شهریور سال ۱۴۰۱ تا زمان حاضر ۱۶ دستگاه پست هوایی با مبلغ دو میلیارد ریال نصب و به بهره برداری رسیده افزود: تبدیل چهار هزار و ۶۸۰ متر شبکه سیمی محدوده شهرک جیلان، روستاهای علی آباد، قاسم آباد و زرگر با اعتبار شش میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار، اقدامی دیگر محسوب می شود.

موسوی اضافه کرد: طرح تامین روشنایی مقابل پاسگاه قلعه نو با اعتبار ۶۵۰میلیون ریال، نصب ۴۵ دستگاه تابلو قطع از راه دور در منطقه بسطام با مبلغ پنج میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال و افزایش قدرت ترانس ابرسج با اعتبار یک میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال، از دیگر اقدامات این امور در عرصه خدمت رسانی است.

وی همچنین تصریح کرد: در مجموع مبلغ ۷۱ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال سرمایه گذاری برای فعالیتهای ذکر شده در مدت یک سال اخیر صورت پذیرفته است.