احداث ۱۰ هزار متر کابل خودنگهدار در گرمسار

سرپرست  مدیریت توزیع برق گرمسار از احداث ۱۰ هزار متر کابل خودنگهدار در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی در این شهرستان خبر داد. رحمان اشرفی گفت: به منظور خدمات دهی به متقاضیان و مشترکان جدید، از آغاز سال جاری تا به حال، دو هزار و ۲۵۰ متر شبکه توزیع برق احداث و به بهره برداری […]

سرپرست  مدیریت توزیع برق گرمسار از احداث ۱۰ هزار متر کابل خودنگهدار در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی در این شهرستان خبر داد.

رحمان اشرفی گفت: به منظور خدمات دهی به متقاضیان و مشترکان جدید، از آغاز سال جاری تا به حال، دو هزار و ۲۵۰ متر شبکه توزیع برق احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: نصب هفت ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت یک هزار و ۸۴۰ کیلوولت آمپر، از جمله اقدامات صورت پذیرفته برای تغذیه برق مشترکان به شمار می رود.

وی با عنوان این که عملیات اصلاح و بهینه سازی هشت هزار و ۲۵۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشارمتوسط در نقاط مختلف شهرستان به اجرا درآمده یادآور شد: از شروع امسال تاکنون، تعداد ۱۵۹ کنتور هوشمند در قالب طرح فهام نصب شده است.

اشرفی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا زمان حاضر، ۳۵ پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد در این شهرستان مورد بهره برداری واقع شده است.