احداث ۵هزار۵۰۰ متر شبکه فشارمتوسط برق در شمال غرب اهواز

مدیراموربرق منطقه دو اهواز گفت:در راستای حفظ پایداری شبکه برق و رفاه حال شهروندان بیش از ۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط برق با اعتبار ۲۱میلیارد ریال در شمال غرب اهواز احداث شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیر امور برق منطقه ۲ این شرکت گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه برق و رفاه حال شهروندان و تحقق طرح ملی کاهش تلفات انرژی و تعدیل بار خطوط همجوار بیش از ۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط برق در شمال غرب اهواز احداث شد.
آرش بندارزاده افزود: بخشی از مسیر مورد اشاره بدلیل عبور از مزراع فاقد دسترسی مناسب بود که با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته شبکه مذکور جابجا و به منظور دسترسی بهتر و ایمنی خطوط در امتداد جاده احداث گردید.

وی در خصوص تجهیزات بکار رفته در این طرح تصریح کرد: شبکه توزیع برق شمالغرب اهواز با نصب ۱۰۵ اصله پایه فشار متوسط و همچنین ۱۶۵۰۰مترسیم بطور کامل جابجا و طی این عملیات شبکه مسیرهای تصفیه شکر و دغاغله پایدار گردید.
بندارزاده خاطرنشان کرد: کاهش تلفات انرژی الکتریکی در بخشهای فنی و غیرفنی به عنوان یک ضرورت همواره مورد نظر ما بوده و یکی از مهمترین دغدغه‌های پیش روی شرکت‌های توزیع است که با بکارگیری شیوه های مختلف در تلاش هستیم این میزان را به حداقل برسانیم.
مدیراموربرق منطقه دو کلانشهر اهواز تصریح کرد: این طرح با اعتبار ۲۱میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال اتمام و به بهره برداری رسید.