مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان :

احداث خط ۶۳ کیلوولت میامی – عباس آباد، زمینه ساز تولید و اشتغال در استان است

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با مشاور و پیمانکار پروژه خط 63 کیلوولت میامی – عباس آباد،  دیدار و در خصوص پیشرفت پروژه گفتگو نمود.

مهندس مجید وفایی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان، پروژه خط ۶۳ کیلوولت میامی – عباس آباد را یکی از مهمترین زیرساخت های تولید و اشتغال آفرینی در استان عنوان نمود و خاطر نشان کرد: احداث این خط ، اثرات مطلوب و مفیدی را برای این منطقه و استان خواهد داشت.

مهندس وفایی، احداث خط ۶۳ کیلوولت میامی – عباس آباد را از اولویت های پروژه های در دست اقدام این شرکت دانست و افزود : هدف از احداث خط ۶۳ کیلوولت میامی – عباس آباد ، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب جهت توسعه این منطقه می باشد که با پیش بینی هزینه ای بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.

در این دیدار پس از ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه فوق توسط پیمانکار ، مشکلات و موانع پیش روی این پروژه بررسی و راهکارهای مناسب جهت تکمیل آن در زمان مقرر ارائه گردید.

گفتنی ست پروژه احداث خط ۶۳ کیلوولت دو مداره میامی – عباس آباد از نوع باندل دوسیمه ،برج مشبک فولادی ،به طول تقریبی ۶۵ کیلومتر می باشد.