اجرای ۶۷۰پروژه جهت تقویت ولتاژ برق در استان فارس

مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس گفت: جهت تقویت ولتاژ برق در مناطق مختلف استان فارس، از سال گذشته تاکنون670پروژه با اعتباری بالغ بر1360 میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسیده یا در دست اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: جهت تقویت ولتاژ برق در مناطق مختلف استان فارس، از سال گذشته تاکنون۶۷۰پروژه با اعتباری بالغ بر۱۳۶۰ میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسیده یا در دست اجرا می باشد.
حمیدرضا کریمی فرد اظهارکرد: در همین مدت زمان، برای پایایی و بهینه سازی شبکه توزیع، ۳۳۰دستگاه پست هوایی نصب و نسبت به اصلاح و بهسازی ۱۲۰کیلومترشبکه فشارمتوسط و ضعیف اقدامات لازم صورت پذیرفته که می تواند تاثیربسزایی در تقویت ولتاژ برق مشترکان این استان داشته باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تامین برق مطمئن و پایدار را از اولویت های اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس عنوان کرد و بیان داشت: در راستای رفع مشکل افت ولتاژ برق مشترکان در منطقه دهستان دژگاه (از توابع شهرستان فراشبند) و کورده( از توابع شهرستان خنج)، پیگیری ویژه ای صورت گرفته است که این تلاش ها تاحصول نتیجه نهایی و تامین برق مطمئن و پایدار به منظورآسایش مردم شریف این مناطق ادامه خواهد داشت. کریمی فرد یادآورشد: طی بازدیدی که دکترمسعود صادقی، مدیرکل مهندسی و راهبری شبکه برق توانیر از وضعیت برق روستاهای کورده، گرمشت و فدویه از توابع شهرستان خنج و دهستان دژگاه فراشبند داشت، چالش ها و مشکلات این مناطق مورد بررسی دقیق قرارگرفت ودستورات لازم درخصوص رفع مشکلات روستاهای مذکور و همچنین جمع آوری اطلاعات مشترکان زیان دیده براثر نوسانات برق از سوی وی داده شد و هماهنگی ها و اقدامات موثری صورت پذیرفت.
کریمی فرد در ادامه سخنان خود از تخصیص حدود ۱۰ میلیارد ریال جهت اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق دهستان دژگاه  وبیش از ۱۸ میلیارد ریال  برای دهستان کورده در همین زمینه و همچنین آماده سازی شبکه های توزیع برق هر دو دهستان جهت تامین برق آنها از ایستگاه آتی الاحداث کورده  خبر داد و گفت: حدود ۴۱۰دستگاه چراغ روشنایی معابر هم جهت نصب در روستاهای دو دهستان کورده و دژگاه به مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان های خنج و فراشبند، تحویل داده شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، درخاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش ها وکوشش های شبانه روزی همکاران ساعی صنعت برق استان، ابراز امیدواری نمود در سایه این تلاش های خالصانه و متعهدانه و با روحیه جهادی بتوان با تامین برق مستمر و مطلوب، زمینه رفاه و آسایش مردم شریف استان و افزایش رضایت ذینفعان را بیش از پیش فراهم آوریم.