مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای ۳۶۸ کیلومتر عملیات لوله گذاری آب در شهرستان خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم بیش از 368 کیلومتر عملیات لوله گذاری آب شامل توسعه، اصلاح و احداث خط انتقال و شبکه توزیع در شهرستان خدابنده انجام شده است.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۳۶۸ کیلومتر عملیات لوله گذاری آب شامل توسعه، اصلاح و احداث خط انتقال و شبکه توزیع در شهرستان خدابنده انجام شده است.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: این میزان عملیات لوله گذاری در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۸۷ کیلومتر عملیات توسعه شبکه، بیش از ۱۳۲ کیلومتر اصلاح شبکه، بیش از ۸۵ کیلومتر احداث خط انتقال و ۶۴ کیلومتر لوله گذاری اصلاح خط انتقال در شهرستان خدابنده اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد: طی ۵ ماهه نخست امسال ۲۳۰ میلیارد ریال پروژه آبرسانی در شهرستان خدابنده اجرایی شده است که با اجرای این طرح ها جمعیتی افزون بر ۲۰ هزار نفر از خدمات تامین آب پایدار و سالم برخوردار شدند.

وی با تشریح عملکرد شرکت آبفا طی سال جاری در شهرستان خدابنده گفت: حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه عمیق، اصلاح و بازسازی ۵۰ کیلومتر شبکه و ۱۶ کیلومتر عملیات توسعه شبکه توزیع آب از جمله این اقدامات بوده است.

وی بیان کرد: اجرای عملیات رفع تنش آبی در شهرهای کرسف و سهرورد و ۱۵ روستای شهرستان خدابنده در سال جاری نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این شهرستان می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال در قالب طرح جهاد آبرسانی نیز ۶۸ روستای شهرستان خدابنده با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی می شوند.