اجرای چهارمین مانور مدیریت مصرف ادارات و بانک ها در مشهد

برق ادارات و بویژه بانک های پرمصرف در مشهد روز سه شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ در راستای اجرای چهارمین مانور مدیریت مصرف انرژی کاهش ۵۰ درصدی بار ادارات و بانک ها توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد قطع شد. به گزارش دفتر روابط عمومی، در این مانور برق ۴۲ اداره و بانک پرمصرف قطع […]

برق ادارات و بویژه بانک های پرمصرف در مشهد روز سه شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ در راستای اجرای چهارمین مانور مدیریت مصرف انرژی کاهش ۵۰ درصدی بار ادارات و بانک ها توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد قطع شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، در این مانور برق ۴۲ اداره و بانک پرمصرف قطع شد و به تعدادی دیگر از ادارات نیز اخطار داده شد و برخی نیز متعهد به کاهش بار مصرفی شدند.

این مانور در اجرای دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در ساعت پیک اجرایی شده است. در شهر مشهد با توجه به وجود ۵۲۰ اداره و درحالی که در اولین روزهای اجرای مانور حدود ۴۲۰ اداره، همکاری نداشتند در حال حاضر این تعداد به حدود ۱۲۰ اداره کاهش یافته است.

۲۵ خردادماه  باتوجه به کاهش نسبی دما و انجام مکاتبه با ادارات مشهد خوشبختانه تا حدودی با کاهش بار مصرف انرژی روبه رو بودیم.

این گزارش حاکی است: در میان ادارات پرمصرف برق در مشهد، بانک ها همچنان در صدر جدول قرار دارند.

با ورود دفتر مدیریت بحران استانداری و تلاش توزیع برق مشهد خوشبختانه همکاری ادارات در مدیریت مصرف انرژی بیش از گذشته شده و ادامه مانورهای مدیریت مصرف ادارات، سازمان ها، مؤسسات و بانک ها در مشهد نیز منجر به کاهش هرچه بیشتر مصرف برق در شهر مشهد خواهد شد.

شایان ذکر است: با اجرای مانور مدیریت مصرف و کاهش ۵۰ درصدی بار ساختمان اداری، میزان انرژی صرفه جویی شده از ۲ مگاوات حدوداً به ۸ مگاوات رسیده است.