اجرای پروژه فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان با سردار ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فضلاب خوزستان،  سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان با سردار ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل با موضوع مشکلات آب فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان […]

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان با سردار ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فضلاب خوزستان،  سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان با سردار ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان،لالی، اندیکا و هفتکل با موضوع مشکلات آب فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان دیدار و گفت و گو کرد.
فرزان عباسیان در این جلسه اظهار کرد: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان در نظرگرفته شده و کار مناقصه این پروژه در حال انجام است و پس از مراحل لازم، طبق منطقه بندی مشخص، پروژه بزرگ فاضلاب شهری را در مسجدسلیمان با پیش بینی ۳۰ ماهه اجرایی می شود.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: در جریان اجرای پروژه فاضلاب شهری از تصفیه خانه محلی در مسیر فاضلاب شهری بر اساس منطقه بندی انجام شده، استفاده خواهیم کرد که این تکنولوژی توسط دانشمندان بومی خوزستان اختراع شده است.
عباسیان با اشاره به اولویت اجرایی خط انتقال چهاربیشه اشاره کرد و گفت:پروژه تقویت و اتصال خط انتقال چهاربیشه به عنوان یک اولویت، پس از دریافت دستور استاندار خوزستان و به صورت ترک تشریفات از اوایل خرداد آغاز می شود.
وی با اشاره به روند اجرایی پروژه های توسعه شبکه آب در شهر مسجد سلیمان گفت: بازسازی و اورهال کامل مخزن ۵۰ هزار مترمکعبی که ظرفیت اصلی شهرمسجد سلیمان است اجرایی می شود و در زمینه توسعه شبکه آبرسانی مسجدسلیمان تقویت و رینگ خط انتقال گدار و چهاربیشه که باعث تقویت آبرسانی در شهرستان می‌شود در دستور کار است و با وارد مدارکردن شبکه‌های قدیمی و انجام شده به طول ۵۰ کیلومتر، نیاز آبی این شهرستان برطرف می شود.
عباسیان تصریح کرد: با توجه به تنش آبی پیش رو در استان درخواست ۱۲۰ تانکر در خوزستان را داده ایم که امیدوار هستیم با تامین اعتبار این تانکرها در اختیار آبفا قرار بگیرند.
سردار ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان ضمن درخواست اجرایی این پروژه ها از تلاش های پرسنل آب و فاضلاب تشکر و قدردانی کرد.