اجرای نظارت عالیه در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل 

نظارت عالیه توسط تیم اعزامی و  ارزیابان وزارت نیرو بر وضعیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به مدت دو روز  17 و 18 آبانماه در حال انجام است.

زندی کارشناس ایمنی دفتر HSE شرکت توانیر در نشست افتتاحیه‌ی «نظارت عالیه بر وضعیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست  شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل» که ۱۷ آبانماه در محل سالن جلسات شهید سلمیانی ستاد شرکت برگزار شد گفت: هدف از اجرای نظارت عالیه ضمن تبادل تجارب و اطلاعات این است که با چالش ها و مسائل مناطق مختلف  آشنا شده و در رفع آنها بکوشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بر اساس مکاتبات ارسالی شرکت توانیر، نظارت عالیه توسط تیم اعزامی و  ارزیابان وزارت نیرو بر وضعیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به مدت دو روز ۱۷ و ۱۸ آبانماه سالجاری انجام خواهد یافت.

براساس همین گزارش، سیستم مدیریت HSE یک ابزار مدیریتی برای کنترل و بهبود عملکرد بهداشت، ایمنی و محیط زیست در همه برنامه های توسعه و پروژه های صنعتی یا تشکیلات سازمانی است و در این ارزیابی فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل مورد ممیزی و ارزیابی قرار خواهند گرفت .

در این ارزیابی اهداف و برنامه های HSE شرکت، ساختار سازمانی ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مدیریت ریسک در سطح شرکت (اقدامات جهت پیشگیری از وقوع حوادث و بعد از وقوع احتمالی)، فرهنگ، آموزش و نرم افزارهای مربوطه این حوزه و اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در زمینه حفاظت از محیط زیست مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.