مانور کاهش پیک بار شبکه توزیع برق در هرمزگان

به گزارش برقآب معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از اجرای ششمین مانور فراگیر در استان با هدف کاهش پیک بار شبکه توزیع برق بطور همزمان با سراسر کشور خبر داد. مصطفی طبیبی گفت: این مانور کاهش پیک بار در سه بخش تعدیل روشنایی معابر شهری و جاده ای، تست مولدهای […]

به گزارش برقآب معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از اجرای ششمین مانور فراگیر در استان با هدف کاهش پیک بار شبکه توزیع برق بطور همزمان با سراسر کشور خبر داد.

مصطفی طبیبی گفت: این مانور کاهش پیک بار در سه بخش تعدیل روشنایی معابر شهری و جاده ای، تست مولدهای برق اضطراری و جمع آوری دستگاههای غیرمجاز تولید رمز ارز دیجیتال اجرا شد. در این مانور یک روزه تعداد یکهزارو ۶۵۷ چراغ روشنایی در معابر شهری و جاده های استان به ظرفیت ۳۴۲ کیلووات با هدف کاهش بار در تابستان تعدیل شد.

به گفته مهندس طبیبی، در این مانور ۱۲ دستگاه مولد برق اضطراری مراکز مهم و حساس استان مورد بازرسی قرار گرفت تا در ساعات اوج بار تابستان در مدار تولید قرار گیرند. در ادامه این مانور نیز ۲۲ دستگاه غیرمجاز تولید رمز ارز دیجیتال که از انشعاب خانگی استفاده می کردند،شناسایی و جمع آوری شدند.

معاون بهره برداری توزیع برق هرمزگان در ادامه گفت: ششمین مانور سراسری اقدام فراگیر با حضور ۵۲ نیروی فنی در قالب ۱۶ اکیپ و ۷۷ خودروی سبک و سنگین برگزار شد.

وی اضافه کرد : با توجه به تاثیرات مخرب استفاده غیر مجاز از دستگاه های استخراج رمز ارز بر شبکه های برق و وسایل برقی خانگی، مردم شریف استان نسبت به عدم استفاده از دستگاه های مذکور و همکاری در شناسایی و جمع آوری این دستگاهها شرکت توزیع نیروی برق را یاری نمایند.