اجرای طرح رایحه خدمت توزیع برق استان مرکزی در محلات

طرح رایحه خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تکریم ارباب رجوع در محلات اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی؛ در این طرح دیدار مستقیم و چهره به چهره با مردم شهرستان محلات با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توزیع برق استان مرکزی ، پاسخگویی درخواست های مراجعین صورت پذیرفت و همچنین دیدار با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اجرا شد .

اجرای این طرح ،خدمتی شایسته به شهروندان و مراجعین استان است و با برگزاری چنین برنامه هایی می توان پل های ارتباطی بهتری بین مردم و مسئولین جهت رفع مشکلات ایجاد کرد.

شرکت های توزیع برق پیشانی ارتباطی صنعت برق با مردم هستند و اجرای این برنامه ها در این شرکت ها نقش بسزایی در بهبود خدمت رسانی دارد.

 

معارفه سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی و مدیر امور مالی توزیع برق استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی و مدیر امور مالی شرکت بر تعامل سازنده با دستگاه های نظارتی، ارائه خدمت با حداکثر شفافیت، اصلاح روش های کار، چابکی در فعالیتها و دوری از وظیفه مداری صِرف تاکید کرد.

محمود محمودی با اشاره به نقش موثر و اساسی کارکنان حوزه تدارکات در پیشبرد اهداف شرکت، اظهار امیدواری کرد، در سایه همدلی و همکاری صمیمانه و استفاده از تجربیات مفید گذشته، گام های پیش رو محکم تر برداشته شود.

وی از تلاشها و خدمات علیرضا فخریه، معاون قبلی مالی و پشتیبانی و مهدی آنقی مدیر قبلی امور مالی شرکت قدردانی کرد.

با صدور احکامی از سوی “محمود محمودی “مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی،”امید منصوری گواری” به عنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی و”علیرضا
فخریه “به عنوان مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی منصوب و معرفی شدند.