اجرای طرح دانش بنیان توسعه و هوشمندسازی تاسیسات تله متری در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین این شرکت و شرکت دانش بنیان هوش، داده و هدف جهت انجام پایلوت پروژه توسعه و هوشمندسازی تاسیسات تله متری به امضا رسید.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: در راستای تحقق عنوان سال، با هدف توسعه و هوشمند سازی تاسیسات تله متری شرکت و همچنین به منظور توسعه و تداوم مشارکت و ارتباط صنعت با شرکت های دانش بنیان، مطابق بند۴ صورتجلسه کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان این تفاهم نامه همکاری اجرایی می شود.

وی افزود: موضوع این تفاهم نامه همکاری مشترک و متقابل جهت انجام پروژه ی، توسعه و هوشمندسازی تاسیسات تله متری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در یکی از ایستگاه های منتخب به همراه نصب سیستم اسکادا و داشبورد مدیریتی می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: این تفاهم نامه به مدت یک سال منعقد شده و نظارت بر اجرای تفاهم نامه نیز به عهده معاونت منابع انسانی، تحقیقات و معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت می باشد.

جزءقاسمی بیان داشت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان جهت تحقق عنوان سال، همکاری های گسترده ای با مراکز علمی استان به ویژه دانشگاه زنجان، بنیاد ملی نخبگان، شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فن آوری استان را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول اضافه کرد: نیاز سنجی فن آوری های مورد نیاز شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام و جهت شناسایی شرکت هایی که قابلیت تامین این فن آوری ها را دارند به مراکز علمی و تحقیقاتی استان ارسال شده است.