اجرای طرح جهادی کاهش تلفات انرژی در ۶۷ منطقه شهری و روستایی گچساران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در ۶۷ منطقه شهری و روستایی گچساران این استان با اعتباری بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمال معتمدی زاده” در گفت و گو با رسانه‌ها در […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در ۶۷ منطقه شهری و روستایی گچساران این استان با اعتباری بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمال معتمدی زاده” در گفت و گو با رسانه‌ها در یاسوج گفت: اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در شهرستان‌های ۹ گانه این استان اجرا و در شهرستان گچساران هم در ۶۷ منطقه شهری و روستایی این طرح حیاتی و مهم صنعت برق نیز کلنگ‌زنی و شروع شده است.
وی با بیان اینکه طول شبکه‌های برق فشار متوسط و ضعیف شهرستان گچساران که در این طرح، اصلاح و بهینه سازی می‌شود حدود ۷۰ کیلومتر است، اظهار داشت: ۷۰ دستگاه ترانسفورماتور جدید با ظرفیت هشت هزار و ۷۵۰ کیلوولت آمپر نیز در این شهرستان نصب و به بهره برداری می‌رسد.
معتمدی زاده گفت: اجرای این طرح جهادی در شهرستان گچساران در قالب ۳۸ پروژه تعریف شده و بنا داریم در سه ماه آینده اغلب این پروژه‌ها را به پایان برسانیم.
وی، هدف از اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات و ناپایداری، جلوگیری از کاهش نرخ تلفات انرژی و افزایش رضایتمندی مشترکان برق در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
این گزارش حاکی است، بیش از ۲۷۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.