دیدار مدیران صنعت برق استان فارس با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز

همزمان با دهه مبارک فجر مدیران صنعت برق استان فارس با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان فارس بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین خدمات گسترده صنعت برق استان فارس تاکید کرد. آیت الله دژکام، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد پیشرفت های قابل ملاحظه ای در تمامی عرصه ها هستیم که لازم است این پیشرفت‌ها و خدمات را با "جهاد تبیین"، برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین نمود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر ضرورت تغییر فضای فرهنگی و تبلیغاتی تاکید کرد و اظهارداشت: بایستی متناسب با فضای جامعه و شرایط امروز، در نحوه تبلیغات، تبیین دستاوردها و خدمات، یک باز طراحی صورت پذیرد تا بتوان با ابزار رسانه و تبلیغات کارآمد، خدمات ارزنده را معرفی و اطلاع رسانی کرد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در ابتدای این دیدار با تاکید بر اینکه فرصت ها به سرعت سپری می شوند و طول مدت خدمت در فرصت کوتاهی به اتمام خواهد رسید گفت: پست‌های مدیریتی فرصت و توفیقی برای خدمت گزاری به نظام و مردم است که باید آن را مغتنم شمرده و اجازه ندهیم تحت هیچ شرایطی سرمایه ها و منابع کشور و استان از بین برود.

حمیدرضا جلایر، افزود: چنانچه قرار است ما برای مردم مستضعف جهان، الگو باشیم، بی تردید یکی از عناصر تاثیرگذار در این الگو سازی، زیرساخت صنعت برق است.

وی، در ادامه به جایگاه موثر و محبوبیت علما و روحانیون در بین مردم اشاره کرد و ابرازداشت: از آنجا که جامعه روحانیت در میان مردم از جایگاه ارزنده و والایی برخورداراست، بی تردید می توانند در انتقال خواسته ها و دغدغه های مردمی به مسئولان در جهت برطرف کردن کم و کاستی ها و گره گشایی سریع از مشکلات آنان نقش موثری داشته باشند.جلایر، تصریح کرد: حضور ائمه جماعات در اداره ها و دستگاه های اجرایی استان توانسته در ایجاد فضای معنوی و دینی در محیط های کاری بسیار تاثیرگذار باشد.

وی درخاتمه ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از راهنمایی ها و ارشادات روحانیون معزز و به ویژه نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بتوانیم بیش از پیش در راه خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنان موفق عمل نماییم.