اجرای طرح توسعه بیش از ۹ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان سمنان

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان از اجرای طرح توسعه ۹ هزار و ۵۰۳ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی و کابل خودنگهدار به منظور تامین برق مشترکان جدید خبر داد. مهدی پاک طینت با عنوان این که از ابتدای امسال تا به حال، ۸۴۲ مشترک جدید جذب شده است گفت: در […]

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان از اجرای طرح توسعه ۹ هزار و ۵۰۳ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی و کابل خودنگهدار به منظور تامین برق مشترکان جدید خبر داد.

مهدی پاک طینت با عنوان این که از ابتدای امسال تا به حال، ۸۴۲ مشترک جدید جذب شده است گفت: در اجرای پروژه های این مدیریت و به منظور تغذیه برق مشترکان، ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت یک هزار و ۸۹۵ کیلوولت آمپر احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی به طرح های بهینه سازی و اصلاح شبکه های توزیع برق در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: برای استمرار خدمات دهی و بالا بردن ضریب پایداری خطوط برق رسانی، پنج هزار و ۳۴۱ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط اصلاح شده است.

وی با عنوان این که در راستای برنامه های هوشمند سازی، از آغاز سال جاری تاکنون ۷۲ دستگاه کنتور هوشمند نصب گردیده اضافه کرد: از زمان شروع این طرح تا زمان حاضر، یک هزار و ۵۸۵ دستگاه در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی “فهام” نصب شده است.

پاک طینت یادآور شد: برای توسعه زیرساخت ها و تداوم خدمت رسانی به متقاضیان و مشترکان، ۳۳۲ پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال در سطح شهرستان به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: اصلاح شبکه فشار متوسط زمینی میدان دریادار شهید همتی، تجهیز الکتریکی پست زمینی لاله، بهسازی خط ۲۰ کیلوولت هوایی حدفاصل جاده دامغان تا روستای آبخوری، تامین برق واحدهای دامداری مستقر در روستاهای خیرآباد و حسن آباد و واحد پرورش بوقلمون در مسیر جاده آبگرم، برق رسانی به ساختمان جدید آموزش و پرورش واقع در بلوار استقلال، بهینه سازی شبکه فشار متوسط ضلع جنوب بلوار ماندگار، احداث شبکه فشار ضعیف هوایی فاز ۲ شهرک دوزهیر و افزایش قدرت ایستگاه هوایی خیابان رسانه، به عنوان مهم ترین پروژه های در دست اقدام این مدیریت به شمار می روند.