معاون شرکت توزیع برق:

اجرای طرح تست و بازرسی ۷۶ هزار اشتراک برق در استان سمنان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای طرح تست و بازرسی 76 هزار و 691 دستگاه لوازم اندازه گیری اشتراک های برق به صورت هدفمند در سطح استان خبر داد.

محمدرضا لشکری گفت: از مجموع این تعداد تست در طی سال گذشته، ۶۹ هزار و ۵۳۱ اشتراک در بخش عادی و هفت هزار و ۱۶۰ اشتراک در بخش دیماندی، مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که ۳۵۰ اشـتراک دارای انشعاب غـیرمجاز در اسـتان کشف، جمع آوری و تعیین تکلیف گردیده اند افزود: مشترکان مجاز استخراج رمزارز، به تجهیزات قطع جریان از راه دور مجهز شده اند.

وی اظهار کرد: از سوی همکاران این شرکت و با همکاری عوامل انتظامی، ۱۲۲ مزرعه با یک هزار و ۲۳۱ دستگاه که به صورت غیرمجاز در حال استخراج رمز ارز بوده اند شناسایی و با هماهنگی نهادهای نظارتی، جمع آوری شده است.

لشکری خاطرنشان ساخت: برنامه ریزی جهت توسعه رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکان برق استان، تست و بازرسی مستمر انشعابات برق، اجرای رزمایش های تست و بازرسی در راستای کشف انشعاب های غیرمجاز، افزایش سطح هوشمندسازی شبکه با نصب کنتورهای هوشمند، توسعه کنتورهای مرجع، هوشمندسازی چاه های کشاورزی برای مشارکت در طرح های مدیریت مصرف و توسعه نرم افزارهای اندرویدی در حوزه تست و بازرسی لوازم اندازه گیری، از جمله برنامه های در دست اقدام برای سال جاری به شمار می رود.