اجرای رزمایش نصب کنتورهای متقاضیان برق شهرستان شاهرود

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از اجرای رزمایش دو روزه نصب کنتورهای متقاضیان برق جدید و تبدیل آمپراژ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان رزمایش نصب کنتورهای متقاضیان برق شهرستان شاهرود اجرا شد.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از اجرای دو روزه رزمایش نصب کنتورهای متقاضیان برق جدید و تبدیل آمپراژ در این شهرستان خبر داد.

جمال فرخ زاده افزود: با اجرای ۱۶ ساعته این رزمایش هفت مورد تعویض کابل سرویس و اصلاح انشعاب مشترک، اصلاح شش دستگاه تابلوهای برق جدید مجتمع های مسکونی در راستای رویت پذیری و کنترل پذیری از راه دور و همچنین نصب ۱۴۲ انشعاب و برق دار نمودن متقاضیان جدید به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه در این رزمایش ۱۳ نفر نیروی عملیاتی در قالب چهار اکیپ حضور داشته اند افزود: با بسیج نیروها و خودروهای عملیاتی و متخصصین و کارشناسان مدیریت توزیع برق شهرستان شاهرود و کلیه برنامه های پیش بینی شده رزمایش به انجام رسیده است که چنانچه از این ظرفیت استفاده نمیشد این مدیریت مجبور به اعمال خاموشی حداقل شش روزه به مشترکین مناطق شهرستان می گردید.

فرخ زاده خاطرنشان ساخت: کاهش زمان نصب انشعاب مشترکین، افزایش رضایتمندی متقاضیان، ارتقای کارایی عملیات، کسب مهارت، تصمیم گیری و اجرا در شرایط اضطراری، افزایش آمادگی برای زمان بحران و هم افزایی امور تجمیعی از مهم ترین اهداف اجرای این رزمایش به شمار می رود که منجر به اعمال کمترین حجم خاموشی به مشترکان و بیشترین میزان بهره وری شده است.