اجرای برنامه ارتباط مردمی سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان در روستای فولادمحله

برنامه ارتباط مردمی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، به مناسبت دهه فجر، در مسجد جامع روستای فولادمحله از توابع شهرستان مهدیشهر انجام شد.

سید محمد حسینی نژاد در جمع شماری از اهالی این روستا با بیان این که تلاش می نماییم تا خدماتی ارائه کنیم که در شأن مردم باشد گفت: همان گونه که مردم کوشا و پرتلاش این روستا در امور تولیدی فعالیت می کنند، ما هم وظیفه داریم زیرساخت های برق رسانی را توسعه داده و نعمت برق را به نحوی شایسته دراختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به این که در قالب طرح بهارستان برای بازسازی شبکه و تاسیسات توزیع برق این روستا در سال گذشته مبلغ سه میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال اعتبار صرف گردیده افزود: در راستای این طرح و از ابتدای سال جاری تا به حال، مبلغ سه میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال برای اصلاح و بهینه سازی خطوط و تاسیسات برق رسانی روستای فولادمحله سرمایه گذاری شده است.

یادآور می شود: این برنامه ارتباط مردمی که در جمع صمیمی مردم و چهره به چهره با جمعی از اهالی شهید پرور روستای فولادمحله برگزار شد، درخواست هایی با موضوعات تعویض مقره های فرسوده و عارضه دار، برق رسانی به مجتمع دامداری ۱۲ واحدی، درخواست تامین برق منطقه بالارودبار، تقاضای انشعاب برق در خیابان ۱۵ متری به سمت تربیت بدنی، جابه جایی کنتور از یک ملک به ملکی دیگر و تبدیل انشعاب تک فاز به سه فاز، مطرح گردیده و به تقاضاها رسیدگی و پاسخگویی شد.

گفتنی است: این برنامه که با حضور سرپرست شرکت، معاون مالی و پشتیبانی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، مدیر دفتر روابط عمومی، مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر و رئیس اداره برق شهمیرزاد همراه بود، در قالب میزخدمت پایگاه مقاومت بسیج نور و به مناسبت دهه فجر به اجرا درآمده است.