اتمام پروژه احداث روشنایی بلوار مهر زنجان

در راستای خدمت رسانی به مردم استان زنجان، پروژه احداث روشنایی بلوار مهر(نینوا) به طول ۷۰۰ متر با همکاری شهرداری زنجان به اتمام رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، مهندس نصیری مقدم مدیریت توزیع برق شمال زنجان در گفتگو با روابط عمومی از اتمام پروژه احداث روشنایی معابر در بلوار […]

در راستای خدمت رسانی به مردم استان زنجان، پروژه احداث روشنایی بلوار مهر(نینوا) به طول ۷۰۰ متر با همکاری شهرداری زنجان به اتمام رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، مهندس نصیری مقدم مدیریت توزیع برق شمال زنجان در گفتگو با روابط عمومی از اتمام پروژه احداث روشنایی معابر در بلوار مهر واقع در حوزه برق شمال خبر داد.
وی با اعلام این خبر افزود: در راستای خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر زنجانی، پروژه احداث روشنایی بلوار مهر(نینوا) به طول ۷۰۰ متر و با ۴۵ دستگاه چراغ ۲۵۰ سدیم با ایجاد انشعاب روشنایی از پست زمینی نینوا و با اعتباری بالغ بر ۵۶۹۳ میلیون ریال با همکاری و همراهی شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرداری زنجان به اتمام رسید.
مهندس نصیری مقدم با اشاره به استفاده از پایه های دکوراتیو به جهت زیباسازی محیط و مبلمان شهری تاکید کرد:  این عملیات به منظور افزایش امنیت عبوری، جهت رفاه حال شهروندان به هنگام تردد، زیبائی مبلمان شهری به هنگام شب و همچنین کاهش حوادث جاده ای به اجرا درآمد.
مدیر توزیع برق شمال در پایان ضمن قدردانی از تلاش شبانه روز تمامی پرسنل شرکت توزیع برق زنجان که با هدف خدمت رسانی و تامین برق پایدار در سطح استان انجام می شود، افزود: امید است با اجرای پروژه های عمرانی شاهد رضایتمندی روزافزون شهروندان و آبادانی بیشتر تمام مناطق شهرمان باشیم.
شایان ذکر است شهروندان گرامی که درخواست اعلام مشکل روشنایی معابر دارند می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» و همچنین سامانه هوشمند مراکز اتفاقات ۱۲۱ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.