اتمام پروژه آبرسانی به ۳۴ روستای مجتمع شادمان شهرستان کرمانشاه در نیمه اول سال ۱۴۰۱

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اتمام پروژه آبرسانی به ۳۴ روستای مجتمع شادمان با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر در نیمه اول سال ۱۴۰۱خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، یوسف اسماعیلی با تاکید بر لزوم تامین آب شرب بهداشتی و پایدار و ارائه خدمت بی وقفه جهت رفع مشکلات هم استانی های گرامی که بی شک مستحق بهترین خدمات هستند اظهار داشت: پروژه آبرسانی به مجتمع ۳۴ روستایی شادمان شامل ۱۱۷ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و شبکه، ۳۲ مخزن با حجم ۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب، ۶ ایستگاه پمپاژ و هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور گذاری می باشد.

وی از پیش بینی پایان این پروژه در نیمه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت ۸۸ درصدی در دست اقدام است و با بهره برداری از آن ۳۴ روستای منطقه درود فرامان، با هزار و ۵۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد.

به گفته اسماعیلی در جلسه ای که به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی و وضعیت کنونی پروژه فوق در روز شنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور بخشدار مرکزی و دهیاران بیش از ۱۰ روستای این مجتمع در سالن جلسات شرکت آبفا استان برگزار شد بر همکاری و همراهی اهالی روستاهای تحت پوشش با شرکت آبفا استان در راستای سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه تاکید گردید.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان ضمن تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب با توجه به خشکسالی چند سال اخیر، و تاثیر آن بر منابع تامین آب شرب استان، گفت: مشترکین گرامی می توانند با مدیریت بهینه مصرف آب و پرهیز از شستشوهای غیرضروری در روزهای پایانی سال از قطعی آب در این ایام جلوگیری نمایند.