مدیر کل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

اتصال خودروهای امداد شهری به سامانه جی پی اس اجتناب ناپذیر است

مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب کشور، صبح امروز در ادامه بازدید از امور آب استان زاهدان در مرکز سامانه ۱۲۲ (مرکز پایش راهبری تاسیسات آب و فاضلاب) شهر زاهدان حضور یافت و در این نشست نیازها و بایدهای این مرکز مورد بحث واقع شد.

به گزارش برقآب، علی‌رضا اقبال در این جلسه که جمعی از مدیران آبفای زاهدان نیز حضور داشتند گفت: اتصال خودروهای امداد شهری به سامانه جی‌پی‌اس اجتناب‌ناپذیر است. از آنجا که در آستانه فصل گرما هستیم، پیشگیری و پیش‌بینی آسیب‌های احتمالی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

در این نشست مدیر سامانه ۱۲۲ زاهدان پیرامون نیازها و مشکلات فنی و ارتباطی مباحثی را مطرح و در ادامه گزارشی مبسوط از روند کاری این سامانه در گذشته و برنامه‌های آتی مرکز ارائه کرد.

همچنین مهندس قاسمی، مدیر عامل آبفای استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن اعلام آمادگی آبفا برای مواجه با هرگونه مسائل مربوط به تنش آبی و حمایت از برنامه‌های روابط عمومی در حوزه ااطلاع‌رسانی و مدیریت مصرف گزارشی در خصوص پیشرفت طرح جهادآبرسانی به روستاهای استان ارائه کردند.

‎مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور محور اصلی اولین جلسه خود را فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا ضمن تعیین یک شعار واحد و ایجاد کمپین تبلیغاتی، برنامه‌ریزی لازم برای تولید محتوا با توجه به ذائقه استان نیز انجام خواهد شد تا در سطح ملی اطلاع‌رسانی موثر صورت گیرد.

‎وی اطلاع‌رسانی اثرگذار در استان و همه‌گیر در فضای ملی را هدف نهایی این جلسات دانست و گفت: در راستای این مهم باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

‎در این جلسه ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود و ارائه راهکارهای لازم، بر لزوم برنامه‌ریزی مدون برای اطلاع‌رسانی در حوزه مدیریت مصرف آب و پروژه‌ها، تبلیغات محیطی، ساخت تیزر و مستند، برقراری تعامل بیشتر با صدا و سیما، سازمان تبلیغات، آموزش پرورش، شهرداری و … و استفاده از همه ظرفیت‎ها در این راستا تأکید شد.