ابلاغ نظام نامه حسابرسی داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

مدیر دفتر هیأت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از ابلاغ نظام نامه حسابرسی داخلی شرکت در راستای تامین برق پایدار، بهبود عملیات جاری و ایجاد رویکردی منظم و هوشمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق سمنان ابلاغ نظام نامه حسابرسی داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان انجام شد.

در راستای حصول اطمینان از تامین برق پایدار صورت پذیرفت؛

ابلاغ نظام نامه حسابرسی داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

مدیر دفتر هیأت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از ابلاغ نظام نامه حسابرسی داخلی این شرکت در راستای تامین برق پایدار، بهبود عملیات جاری و ایجاد رویکردی منظم و هوشمند خبر داد.

محمد گارنگی افزود: این نظام نامه از سوی معاونت برنامه ریزی و اقتصادی دفتر خصوصی سازی و امور مجامع وزارت نیرو گردآوری و به جهت توسعه اقتصادی مبتنی بر دانش و سرمایه گذاری فکری و برای پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف تعیین شده وزارت نیرو، به شرکت های توزیع ارسال شده است.

وی با عنوان اینکه راهبری اصولی و نظام مند این ساز و کارها و اعمال کنترل اثربخشی برای پیشبرد اهداف وزارت نیرو مستلزم استقرار سیستم حسابرسی داخلی است، خاطرنشان ساخت: برقراری و پیاده سازی حسابرسی داخلی نقطه شروع سیستم مدیریت پیشرفته است و این امر یکی از حلقه های زنجیره ارزش آفرینی در سازمان های مدرن به شمار می رود که در چهارچوب نظام راهبری شرکتی نقش مهمی در توسعه پایدار شرکت ایفا می کند.