آیین تکریم بانوان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد‎

آیین تکریم بانوان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، علی اسدی مدیرعامل این شرکت در این مراسم که با حضور مدیران و بانوان شرکت در سالن همایش گیت بوستان برگزار شد، با تبریک روز زن و گرامیداشت روز مادر، بیان کرد: جایگاه و منزلت زن و مادر در دین و فرهنگ ما مقدس است و نقش و سهم زنان در پیشرفت امور کشور، روشن و آشکار است.

وی با اشاره به مسئولیت‌پذیری بانوان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، تصریح کرد: هر کجا که مسئولیت به بانوان واگذار شده به بهترین شکل ممکن آن مسئولیت را انجام داده‌اند که نشان از توانایی و تخصص بانوان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به افتخار آفرینی بانوان  شرکت در مسابقات ورزشی و همایش‌های علمی، افزود: با توجه به مسئولیت‌پذیری و توانایی‌هایی که در بانوان شرکت وجود دارد، تلاش می‌شود که از ظرفیت‌های بانوان در پست‌های مدیریتی شرکت نیز استفاده شود.

اسدی گفت: رکن اصلی شرکت کسانی هستند که در راستای اهداف شرکت بهترین عملکرد را دارند و حلال مشکلات هستند و بر همین اساس نیز باید در پست‌های مدیریتی شرکت انجام وظیفه کنند.

وی با اشاره با کاهش بارندگی در کشور و کاهش ذخیره آب سدها و اثرات آن بر تولید نیروگاه‌های برق‌آبی کشور، اضافه کرد: با توجه به وابستگی شبکه برق خوزستان به نیروگاه‌های برق‌آبی، باید با تلاش مضاعف همه همکاران از این چالش احتمالی عبور کنیم و برق پایداری را به مشترکین تحویل دهیم.

مریم باورصاد مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده نیز در این مراسم با تبریک روز زن و گرامیداشت روز مادر، بیان کرد: زنان نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند و علاوه بر نقش محوری خود در خانواده، در هر مسئولیتی که داشته‌اند به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه می‌کنند.

وی با اشاره به توانایی‌های بانوان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی کمک خواهد کرد که شرکت در پیش‌برد اهداف خود موفق‌تر عمل کند.

در ادامه این مراسم خانم صوفی‌زاده مدرس و مفسر قرآن کریم در خصوص شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) سخنرانی کرد.

در ادامه مراسم، از همسران پرستار همکار که در فراخوان امور فرهنگی بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار شرکت کرده بودند، بانوان ورزشکار شرکت که در مسابقات دوومیدانی و آمادگی جسمانی وزارت نیرو موفق به کسب مقام کسب شدند و خانواده شهدا، قدردانی به عمل آمد.

اجرای نمایش گروه طنز بیا و ببین، از دیگر برنامه‌های مراسم گرامیداشت روز زن و مادر بوده است.

در پایان مراسم نیز از کلیه بانوان شاغل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اهدای تندیس و تقدیم گل، قدردانی شد و با برگزاری یک مسابقه به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.