آیین تجلیل از کارگران و قاریان برتر گناباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، به پاس زحمات کارگران و قاریان برتر گناباد و شهرهای تابعه امور آب و فاضلاب گناباد، طی مراسمی از ایشان با حضور سرپرست، روسای ادارات تابعه، کارشناسان امور و پیمانکار برونسپاری، تقدیر شد. جواد سالاری سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد در این مراسم ضمن […]

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، به پاس زحمات کارگران و قاریان برتر گناباد و شهرهای تابعه امور آب و فاضلاب گناباد، طی مراسمی از ایشان با حضور سرپرست، روسای ادارات تابعه، کارشناسان امور و پیمانکار برونسپاری، تقدیر شد.
جواد سالاری سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد در این مراسم ضمن ارج نهادن مقام کارگر و تاکید بر تجلیل از کارگران برتر و قاریان برتر امور به صورت فصلی گفت: از شما کارگران عزیز که با کمال پایبندی به اصول اخلاقی و صداقت نقش خویش رابه نحو احسن در خط مقدم مجموعه آب و فاضلاب گناباد ایفا می‌نمایید کمال تشکر را داریم.
در پایان از آقایان محمد رضا قربانی کارگر برتر اداره آبفا بیدخت، رضا کاوه نوغاب کارگر برتر اداره مرکزی گناباد، حسین عجم کارگر برتر اداره آبفا کاخک و امین گله دار قاری برتر امور تقدیر شد.