آمادگی ۶۸ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع برق استان مرکزی در انتخابات

مدیر عامل شرکت توزیع برق مرکزی از آمادگی کامل اکیپ‌های فنی عملیاتی شبکه توزیع برق در روز یازدهم اسفندماه تا پایان زمان شمارش آراء انتخابات خبرداد.

به گزارش برقاب،مدیر عامل شرکت توزیع برق مرکزی از آمادگی کامل اکیپ‌های فنی عملیاتی شبکه توزیع برق در روز یازدهم اسفندماه تا پایان زمان شمارش آراء انتخابات خبرداد.
محمود محمودی با اشاره به تشکیل کارگروه انتخابات در ستاد توزیع برق استان، گفت:با توجه به اهمیت تأمین برق مطمئن در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، ۲۲۴ نیروی عملیاتب در قالب ۶۸ اکیپ همراه با نظارت مدیران شهرستانی و ستادی در ۱۲شهرستان استان و ۱۷ منطقه عملیاتی با آمادگی لازم در جهت تامین برق مطمئن و پایدار در مراکز رای گیری و شمارش آراء مستقر شده اند.
وی همچنین ضمن قدر دانی از همراهی مردم در شرایط برف و سرمای هوا تشکر کرد و گفت: خوشبختانه با وجود بارش کم سابقه برف و باران کمترین اختلال را در شبکه توزیع شاهد بودیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در پایان گفت : کارکنان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی همگام با ملت شهید‌ پرور ایران اسلامی در پای صندوق های رای با مشارکت حداکثری حضور خواهند یافت.