آمادگی ۵۲ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در تعطیلات نوروز

سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از آمادگی اکیپ های عملیاتی و مراکز فوریت های برق در تعطیلات نوروز خبر داد.

 مصطفی کرمی بیان داشت: در ایام تعطیلات عید نوروز، همه روزه ۵۲ اکیپ شامل همکاران اتفاقات، انباردار، بالابر، جرثقیل و نیروهای اجرایی به استعداد ۸۳ نفر، به صورت شبانه روزی در سطح شرکت توزیع برق استان آماده خدمت رسانی هستند.

وی تصریح کرد: به منظور آمادگی بیش از پیش برای موارد اضطراری و حوادث غیرمترقبه، گروه هایی نیز به صورت آنکال پیش بینی شده تا در مواقع ضروری آماده خدمات دهی و رفع مشکلات احتمالی ناشی از ناهنجاری های جوّی درسطح شبکه و تاسیسات توزیع برق باشند.

کرمی افزود: هر مشترک برق با نصب اپلیکیشن “برق من” بر روی گوشی تلفن همراه خود، می تواند در بخش خاموشی، ۱۱ خدمت غیرحضوری شامل ثبت خاموشی، اعلام مشکل روشنایی معابر، خاموشی های من، رفع خطر از تاسیسات مخاطره آمیز، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق و سایر موارد را ثبت نموده و خدمات مورد نظر را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری اخذ نماید.

وی همچنین با عنوان این که مراکز فوریت های برق در سطح استان، در طی سال به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند یادآور شد: در صورت هرگونه مشکل ناشی از قطعی برق و اتصالی خطوط بـرق رسانی، مـشترکان برق می توانند موارد را به شماره تلفن سه رقمی ۱۲۱ اطلاع رسانی نموده تا همکاران این شرکت مراجعه و اشکال را برطرف کنند.